• expo002.jpg
  • sphorizlow.jpg

VACATURE

Gezocht: Vrijwilligers ruimtevaart in Aviodrome

In Aviodrome is een bijzondere collectie van ruimtevaartobjecten aanwezig die toegankelijk is voor het publiek. Denk hierbij aan fysieke objecten, documenten, publicaties en beeldmateriaal (foto’s, dia’s, video’s, posters etc.). Ook worden er rondom dit thema diverse activiteiten georganiseerd. Het Nationaal Ruimtevaart Museum onderhoudt deze collectie en zorgt voor de organisatie van de bijbehorende activiteiten.

o Onderhoud exposities (schoonmaak, herstel etc.)
                     o Opslag en registratie van objecten
                     o Archivering van documenten, boeken, tijdschriften, beelden

De voordelen die wij bieden
             - De Libéma studiepas. Met deze pas heb je toegang samen met 4 anderen tot alle Libéma parken
                     zoals o.a. Beekse Bergen, Aquazoo Leeuwarden en Dierenrijk Mierlo;
             - Toegang tot evenementen die speciaal voor onze vrijwilligers worden georganiseerd;
             - Een goede reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
             - Korting op de horeca binnen Aviodrome;
             - Een hele fijne sfeer onderling met collega vrijwilligers;
             - Maar vooral, een unieke werkplek voor een lucht -en ruimtevaart liefhebber zoals jij!

Wat vragen wij?
             - Een gastvrije en vriendelijke instelling;
             - Affiniteit met de ruimtevaart en kennis is een pré;

Vragen?
Mocht je nog vragen hebben over deze vacature dan kan je contact opnemen met het Nationaal Ruimtevaart
Museum, Zeholy Pronk (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ) of de vrijwilligers coördinator vanuit

Aantal bezoekers